24.12.2012
- Details
- Category: Ședințe de analiză și sinteză
- Published on Tuesday, 08 January 2013 13:24

mun. Chişinău 24.12.2012
PROCES -VERBAL
al şedinţei de analiză şi sinteză a Preturii sectorului Rîşcani
PREZENŢI:
Vicepretorul sectorului Rîşcani, dl Valentin Ghincul
Vicepretorul sectorului Rîşcani, dl Vasile Meriacre
Secretarul Preturii sectorului Rîşcani, dl Adrian Talmaci
Şeful Secţiei administraţie publică locală, dna Irina Ciupac
Şeful Secţiei arhitectură şi construcţii, dl Alexandru Burlacu
Şeful Secţiei cultură, tineret şi sport, dna Tatiana Petrachi
Şeful Secţiei locativ-comunale, dl Lilian Surlaru
Şeful Secţiei social-economică, dna Ana Bujac
Şeful Secţiei protecţie civilă, dl Victor Radcenco
Şeful Direcţiei educaţie, tineret şi sport sectorul Rîşcani, dl A.Grosu
Şeful Direcţiei pentru protecţia drepturilor copilului, dna Valentina Canariov
Şeful Asociaţiei Medicale Teritoriale Rîşcani, dna Valentina Pîslaru
Şeful Secţiei pentru ocuparea forţei de muncă sectorul Rîşcani, dna M.Danilova
Reprezentantul Comisariatului de poliţie sectorul Rîşcani, dl Igor Postu
Preşedinte al şedinţei – dl Valentin Ghincul, vicepretor al sectorului Rîşcani
Secretar al şedinţei - dl Adrian Talmaci, secretarul Preturii sectorului Rîşcani
ORDINEA DE ZI:
1. Analiza şi sinteza activităţilor(acţiunilor) întreprinse de serviciile descentralizate din sectorul Rîşcani şi secţiile Preturii pe perioada 17.12.2012–23.12.2012 Raportori: vicepretorii sectorului Rîşcani: dl V.Meriacre, dl V.Ghincul, conducătorii serviciilor descentralizate, şefii secţiilor Preturii
2. Determinarea volumului de lucrări, acţiuni preconizate pentru perioada 24.12.2012 – 31.12.2012. Raportor: vicepretorul sectorului Rîşcani, dl Valentin Ghincul
S-A HOTĂRÎT:
1.Se ia act de activităţile (acţiunile) întreprinse de serviciile descentralizate din sectorul Rîşcani şi secţiile Preturii pe perioada 17.12.2012 – 23.12.2012.
1.1.Se ia act de informaţia prezentată de către vicepretorul sectorului Rîşcani, dl Vasile Meriacre, cu privire la:
a)străzile, din raza sectorului Rîşcani, ce urmează a fi reparate în anul 2013 (mijloace financiare din bugetul municipiului Chişinău)- str.Aleco Russo, str.V.Alecsandri, str.Tighina
b)curăţirea zăpezii, presurarea materialului antiderapant, înlăturarea ţurţurilor – activităţi ce urmează a fi realizate de către gestionarii/proprietarii imobilelor, în acest context, Comisariatul de poliţie sectorul Rîşcani va inspecta sectorul şi, la necesitate, va întocmi procese-verbale, conform prevederilor Codului contravenţional al Republicii Moldova, pe numele proprietarilor ce nu-şi vor onora obligaţiunile respective.
1.2.Secţia administraţie publică locală (dna I.Ciupac), Secţia social-economică (dna A.Bujac), Secţia cultură, tineret şi sport (dna T.Petrache):
a)după competenţele secţiilor, vor asigura buna organizare şi desfăşurare a activităţilor din data de 27.12.2012, ce vor avea loc în sala pentru festivităţi a Preturii şi anume- întîlnirea Primarului general al municipiului Chişinău, dl Dorin Chirtoacă, cu circa 500 copii din localităţile Cricova, Stăuceni, Ciorescu, Grătieşti, Vadul lui Vodă (acţiune prilejuită sărbătorilor de iarnă); dezbaterea publică privind aprobarea de noi taxe în municipiul Chişinău.
1.3.Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Asociaţiei Medicale Teritoriale sectorul Rîşcani, dna V.Pîslaru, privind:
a)programul de activitate a personalului medical, din cadrul IMSP din subordine, pe perioada sărbătorilor de iarnă
b)colaborarea cu compania de telefonie Moldcell în cadrul programul de susţinere, de informare a persoanelor afectate de tuberculoză.
1.4.Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Secţiei protecţie civilă, dl V.Radcenco, despre:
a)şedinţa Comisiei pentru situaţii excepţionale a sectorului Rîşcani din data de 21.12.2012, în cadrul căreea s-a efectuat totalizarea activităţilor desfăşurate pe perioada anului 2012 şi s-au stabilit sarcinile/obiectivele pe anul 2013, în domeniul protecţiei civile.
b)incendiul produs în sectorul Rîşcani pe data de 23.12.2012, pe adresa str.M.Costin,18, ap.114, care s-a soldat cu decesul proprietarului apartamentului. Conform investigaţiilor specialiştilor, se presupune că a avut loc un suicid, cazul dat se cercetează.
1.5.Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Secţiei administraţie publică locală, dna I.Ciupac, despre:
a)prezentarea de către secţiile Preturii a rapoartelor de activitate pe anul 2012, pînă în data de 05.01.2013.
b)prezentarea de către serviciile descentralizate din sector a rapoartelor de activitate pe anul 2012, pînă la 02.02.2013.
c)prezentarea de către secţiile Preturii, serviciile descentralizate a programelor de activitate pentru trimestrul I al anului 2013, pînă în data de 05.01.2013.
2.Se stabilesc pentru perioada 24.12.2012 – 31.12.2012 următoarele sarcini de bază (concomitent cu atribuţiile de serviciu ale serviciilor descentralizate din sector şi secţiilor Preturii):
*Respectarea legislaţiei cu privire la petiţionare
*Efectuarea de către proprietarii imobilelor, serviciile specializate a lucrărilor de :deszăpezire, presurare a materialului antiderapant, dezbatere a ţurţurilor
*Controlul alimentaţiei copiilor în instituţiile preşcolare
*Inventarierea gheretelor (funcţionează/nu funcţionează)
*Organizarea de serviciului în instituţiile preuniversitare, pe perioada vacanţei de iarnă, întru neadmiterea situaţiilor excepţionale
*Desfăşurarea activităţilor conform programului aprobat pentru perioada 24.12.2012 – 31.12.2012 (se anexează).
Preşedinte al şedinţei Valentin Ghincul
Secretarul şedinţei Adrian Talmaci