Acordarea ajutorului material
- Подробности
- Категория: Servicii
- Опубликовано 11.02.2016 15:03

Secţia / biroul
Secţia social - economică, bir. 12
Adresa /telefonul
str. Kiev, 3, tel. 022-43-53-35
Responsabil
Gnaciuc Silvia
Termenul executării
30 zile lucrătoare
Lista actelor necesare pentru acordarea ajutorului material în legătură cu starea materială vulnerabilă:
- Cererea personală a titularului, cu descrierea circumstanţelor stării materiale în care se află.
- Copia buletinului de identitate.
- Copia actelor de identitate a tuturor membrilor familiei.
- Copia certificatelor de naştere a copiilor - pentru familiile cu copii minori.
- Copia legitimaţiei de pensionar.
- Extrasul medical eliberat de instituţiile medicale.
- Certificatul despre salariul membrilor familiei încadraţi în cîmpul muncii.
- Certificatul de la Oficiul Forţei de Muncă (pentru persoane apte de muncă neîncadrate în cîmpul muncii).
- Alte documente ce identifică persoana (familia).
Notă: În conformitate cu pct. 13 din Regulamentul privind distribuirea ajutorului material din mijloacele Fondului Republican şi fondurile locale de susţinere socială a populaţiei, ajutorul material se acordă, de regulă, o singură dată pe parcursul anului în curs, reieşind din disponibilul mijloacelor fondului local, examinarea solicitării ajutorului material în anul imediat următor e posibilă, de regulă, numai după expirarea unui termen de 11 luni de la data primirii ajutorului (anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului R.M. nr. 1083 din 26.10.2000/cu modificările si completările aprobate prin Hotărîrea Guvernului nr. 943 din 18.08.2006). Se admite acordarea repetată în acelaşi an a ajutorului material doar persoanelor, a căror stare materială a fost agravată ulterior de noi circumstanţe imprevizibile precum şi în cadrul realizării programelor cu destinaţie specială.