feed-image  Benzi RSS

Somații / Scrisori recomandate

Maxima săptămînii

 „ Adevărul este pretutindeni, dar nu-l recunoaşte decît cel care îl caută”                             N. Iorga

17.12.2012

 

PROCES -VERBAL

al şedinţei de analiză şi sinteză a  Preturii sectorului Rîşcani

 

Vicepretorul sectorului Rîşcani, dl Valentin Ghincul

 

Vicepretorul sectorului Rîşcani, dl Vasile Meriacre

 

Consultantul juridic al Preturii, dl Mihail Furculiţă

 

Şeful Secţiei administraţie publică locală, dna Irina Ciupac

 

Şeful Secţiei arhitectură şi construcţii, dl Alexandru Burlacu              

 

Şeful Secţiei locativ-comunale, dl Lilian Surlaru

 

Şeful Secţiei social-economică, dna Ana Bujac

 

Şeful Secţiei protecţie civilă, dl Victor Radcenco

 

Şeful Direcţiei educaţie, tineret şi sport sectorul Rîşcani, dl A.Grosu

 

Şeful Direcţiei pentru protecţia drepturilor copilului, dna Valentina Canariov

 

Şeful Direcţiei asistenţă socială sectorul Rîşcani, dl Ion Cimpoi

 

Şeful Asociaţiei Medicale Teritoriale Rîşcani, dna Valentina Pîslaru          

 

Preşedinte al şedinţei – dl Valentin Ghincul, vicepretor al sectorului Rîşcani

 

Secretar al şedinţei    -  dna Irina Ciupac, şeful Secţiei administraţie publică locală 

 

 

 

ORDINEA DE ZI:         

 

1) Analiza şi sinteza activităţilor(acţiunilor) întreprinse de serviciile descentralizate din sectorul Rîşcani şi secţiile Preturii pe perioada 10.12.2012 – 16.12.2012 .

Raportori: vicepretorii sectorului Rîşcani: dl V.Meriacre, dl V.Ghincul, conducătorii serviciilor descentralizate, şefii secţiilor Preturii 

 

2) Determinarea volumului de lucrări, acţiuni preconizate pentru perioada 17.12.2012 –  23.12.2012 Raportor: vicepretorul sectorului Rîşcani, dl Valentin Ghincul

 

  S-A HOTĂRÎT:       

 

1.Se ia act de activităţile (acţiunile) întreprinse de serviciile descentralizate din sectorul  

Rîşcani şi secţiile Preturii pe perioada 10.12.2012 – 16.12.2012.

 

1.1.Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Secţiei locativ-comunale (dl L.Surlaru) privind:

 

a)desfăşurarealucrărilor de deszăpezire în raza sectorului Rîşcani, la care sînt antrenate non stop 5 unităţi de transport din cadrul Regiei „Exdrupo", 4 tractoare şi 3 unităţi de transport de tip Hako.

 

b)livrarea agentului termic în regim normal către fondul locativ, cu temperatura de 72 grade tur şi 49 grade retur.

 

c)livrarea agentului termic apă caldă, menţionînd că, din numărul total de 419 blocuri, 418 blocuri primesc apă caldă, către blocul amplasat pe adresa str. Magda Isanos, 14 nu se livrează apa caldă din cauza unei defecţiuni tehnice, cu referire la care se întreprind măsurile ce se impun.

 

1.2.Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Direcţiei educaţie, tineret şi sport sectorul Rîşcani, dl A.Grosu, privind şedinţele cu managerii instituţiilor preşcolare (11.12.2012) şi managerii instituţiilor preuniversitare (17.12.2012), la care au fost aduse la cunoştinţă regulile şi măsurile ce trebuie întreprinse întru neadmiterea incendiilor, situaţiilor excepţionale la sărbătorile de Crăciun organizate, în perioada dată, cu elevii şi părinţii.

 

1.3.Se ia  act de informaţia prezentată de către şeful Asociaţiei Medicale Teritoriale sectorul Rîşcani, dna V.Pîslaru, privind lucrările de reparaţie în Centrul Consultativ Diagnostic.

 

a)va ţine la control executarea lucrărilor de reparaţie în termenii contractuali stabiliţi, precum şi calitatea îndeplinirii acestora.

 

1.4.Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Direcţiei asistenţă socială sectorul Rîşcani, dl I.Cimpoi, despre:

 

a)perfectarea noilor abonamente pentru călătoria în transportul urban beneficiarilor de aceste înlesniri, menţionînd că din numărul total de abonamente (beneficiari în evidenţa DAS sectorul Rîşcani) 4880, la data de raport, sînt perfectate 3592 de abonamente, 1288 abonamente urmează a fi reînnoite pînă la sfîrşitul anului în curs.

 

b)întocmirea anchetelor sociale pentru beneficiarii de compensaţii în sezonul de încălzire 2012-2013.

 

1.5.Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Secţiei protecţie civilă, dl V.Radcenco, cu privire la:

 

a)intervenţia gărzii de serviciu a Detaşamentului salvatori şi pompieri pe semnalul de alarmă  din data de 11.12.2012, pe adresa str. Podgorenilor, 93,

la incendiul unui atelier de lemn.

 

b)monitorizarea situaţiei cu referire la lucrările de deszăpezire din raza sectorului Rîşcani,laintervale de 2 ore.

 

1.6.Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Direcţiei pentru protecţia drepturilor copilului, dna V.Canariov, privind programele desfăşurate în Centrele comunitare pentru copii şi tineri din subordine cu prilejul sărbătorilor

de iarnă, menţionînd organizarea în data de 26.12.2012, ora 10.30, în incinta CCCT „Andrieş” a unui program artistic pentru copiii orfani şi cei sub tutelă,

în care Pretura sectorului Rîşcani va oferi 50 de cadouri (produse de cofetărie).

 

       

 

1.7.Se ia act de informaţia prezentată de către vicepretorul sectorului Rîşcani, dl Vasile Meriacre, cu privire la problemele abordate în cadrul şedinţei operative a Primarului general al municipiului Chişinău din 17.12.2012, menţionînd: demontarea construcţiilor neautorizate (prezentarea notelor informative cu referire la lucrările efectuate la capitolul dat), a gheretelor ce nu funcţionează (propuneri la elaborarea unui regulament privind demontarea gheretelor ce nu funcţionează), graficele de lucru pentru deszăpezire, mobilizarea locuitorilor/agenţilor economici la lucrările de deszăpezire, întîlnirea cu agenţii economici (audieri publice) privind propunerea de majorare a taxelor stabilite în municipiul Chişinău, examinarea cererilor de stabilire a compensaţiei pentru sezonul de încălzire 20121/2013.

 

2.Se stabilesc pentru perioada  17.12.2012 – 23.12.2012 următoarele sarcini de bază (concomitent cu  atribuţiile de serviciu ale serviciilor descentralizate din sector şi secţiilor Preturii):    

 

*Respectarea legislaţiei cu privire la petiţionare.                                                            

 

*Combaterea construcţiilor neautorizare.

 

*Combaterea comerţului neautorizat.

 

*Inventarierea gheretelor (funcţionează/nu funcţionează).

 

*Coordonarea lucrărilor de deszăpezire. 

 

*Desfăşurarea activităţilor conform programului aprobat pentru perioada 17.12.2012- 23.12.2012 (se anexează).

 

                 Preşedinte al  şedinţei                                    Valentin Ghincul

 

      Secretarul    şedinţei                                      Irina Ciupac

 

 

Calendar

November 2025
S M T W T F S
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30