17.12.2012
- Detalii
- Categorie: Ședințe de analiză și sinteză
- Publicat: Vineri, 21 Decembrie 2012 11:39

PROCES -VERBAL
al şedinţei de analiză şi sinteză a Preturii sectorului Rîşcani
Vicepretorul sectorului Rîşcani, dl Valentin Ghincul
Vicepretorul sectorului Rîşcani, dl Vasile Meriacre
Consultantul juridic al Preturii, dl Mihail Furculiţă
Şeful Secţiei administraţie publică locală, dna Irina Ciupac
Şeful Secţiei arhitectură şi construcţii, dl Alexandru Burlacu
Şeful Secţiei locativ-comunale, dl Lilian Surlaru
Şeful Secţiei social-economică, dna Ana Bujac
Şeful Secţiei protecţie civilă, dl Victor Radcenco
Şeful Direcţiei educaţie, tineret şi sport sectorul Rîşcani, dl A.Grosu
Şeful Direcţiei pentru protecţia drepturilor copilului, dna Valentina Canariov
Şeful Direcţiei asistenţă socială sectorul Rîşcani, dl Ion Cimpoi
Şeful Asociaţiei Medicale Teritoriale Rîşcani, dna Valentina Pîslaru
Preşedinte al şedinţei – dl Valentin Ghincul, vicepretor al sectorului Rîşcani
Secretar al şedinţei - dna Irina Ciupac, şeful Secţiei administraţie publică locală
ORDINEA DE ZI:
1) Analiza şi sinteza activităţilor(acţiunilor) întreprinse de serviciile descentralizate din sectorul Rîşcani şi secţiile Preturii pe perioada 10.12.2012 – 16.12.2012 .
Raportori: vicepretorii sectorului Rîşcani: dl V.Meriacre, dl V.Ghincul, conducătorii serviciilor descentralizate, şefii secţiilor Preturii
2) Determinarea volumului de lucrări, acţiuni preconizate pentru perioada 17.12.2012 – 23.12.2012 Raportor: vicepretorul sectorului Rîşcani, dl Valentin Ghincul
S-A HOTĂRÎT:
1.Se ia act de activităţile (acţiunile) întreprinse de serviciile descentralizate din sectorul
Rîşcani şi secţiile Preturii pe perioada 10.12.2012 – 16.12.2012.
1.1.Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Secţiei locativ-comunale (dl L.Surlaru) privind:
a)desfăşurarealucrărilor de deszăpezire în raza sectorului Rîşcani, la care sînt antrenate non stop 5 unităţi de transport din cadrul Regiei „Exdrupo", 4 tractoare şi 3 unităţi de transport de tip Hako.
b)livrarea agentului termic în regim normal către fondul locativ, cu temperatura de 72 grade tur şi 49 grade retur.
c)livrarea agentului termic apă caldă, menţionînd că, din numărul total de 419 blocuri, 418 blocuri primesc apă caldă, către blocul amplasat pe adresa str. Magda Isanos, 14 nu se livrează apa caldă din cauza unei defecţiuni tehnice, cu referire la care se întreprind măsurile ce se impun.
1.2.Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Direcţiei educaţie, tineret şi sport sectorul Rîşcani, dl A.Grosu, privind şedinţele cu managerii instituţiilor preşcolare (11.12.2012) şi managerii instituţiilor preuniversitare (17.12.2012), la care au fost aduse la cunoştinţă regulile şi măsurile ce trebuie întreprinse întru neadmiterea incendiilor, situaţiilor excepţionale la sărbătorile de Crăciun organizate, în perioada dată, cu elevii şi părinţii.
1.3.Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Asociaţiei Medicale Teritoriale sectorul Rîşcani, dna V.Pîslaru, privind lucrările de reparaţie în Centrul Consultativ Diagnostic.
a)va ţine la control executarea lucrărilor de reparaţie în termenii contractuali stabiliţi, precum şi calitatea îndeplinirii acestora.
1.4.Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Direcţiei asistenţă socială sectorul Rîşcani, dl I.Cimpoi, despre:
a)perfectarea noilor abonamente pentru călătoria în transportul urban beneficiarilor de aceste înlesniri, menţionînd că din numărul total de abonamente (beneficiari în evidenţa DAS sectorul Rîşcani) 4880, la data de raport, sînt perfectate 3592 de abonamente, 1288 abonamente urmează a fi reînnoite pînă la sfîrşitul anului în curs.
b)întocmirea anchetelor sociale pentru beneficiarii de compensaţii în sezonul de încălzire 2012-2013.
1.5.Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Secţiei protecţie civilă, dl V.Radcenco, cu privire la:
a)intervenţia gărzii de serviciu a Detaşamentului salvatori şi pompieri pe semnalul de alarmă din data de 11.12.2012, pe adresa str. Podgorenilor, 93,
la incendiul unui atelier de lemn.
b)monitorizarea situaţiei cu referire la lucrările de deszăpezire din raza sectorului Rîşcani,laintervale de 2 ore.
1.6.Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Direcţiei pentru protecţia drepturilor copilului, dna V.Canariov, privind programele desfăşurate în Centrele comunitare pentru copii şi tineri din subordine cu prilejul sărbătorilor
de iarnă, menţionînd organizarea în data de 26.12.2012, ora 10.30, în incinta CCCT „Andrieş” a unui program artistic pentru copiii orfani şi cei sub tutelă,
în care Pretura sectorului Rîşcani va oferi 50 de cadouri (produse de cofetărie).
1.7.Se ia act de informaţia prezentată de către vicepretorul sectorului Rîşcani, dl Vasile Meriacre, cu privire la problemele abordate în cadrul şedinţei operative a Primarului general al municipiului Chişinău din 17.12.2012, menţionînd: demontarea construcţiilor neautorizate (prezentarea notelor informative cu referire la lucrările efectuate la capitolul dat), a gheretelor ce nu funcţionează (propuneri la elaborarea unui regulament privind demontarea gheretelor ce nu funcţionează), graficele de lucru pentru deszăpezire, mobilizarea locuitorilor/agenţilor economici la lucrările de deszăpezire, întîlnirea cu agenţii economici (audieri publice) privind propunerea de majorare a taxelor stabilite în municipiul Chişinău, examinarea cererilor de stabilire a compensaţiei pentru sezonul de încălzire 20121/2013.
2.Se stabilesc pentru perioada 17.12.2012 – 23.12.2012 următoarele sarcini de bază (concomitent cu atribuţiile de serviciu ale serviciilor descentralizate din sector şi secţiilor Preturii):
*Respectarea legislaţiei cu privire la petiţionare.
*Combaterea construcţiilor neautorizare.
*Combaterea comerţului neautorizat.
*Inventarierea gheretelor (funcţionează/nu funcţionează).
*Coordonarea lucrărilor de deszăpezire.
*Desfăşurarea activităţilor conform programului aprobat pentru perioada 17.12.2012- 23.12.2012 (se anexează).
Preşedinte al şedinţei Valentin Ghincul
Secretarul şedinţei Irina Ciupac














