14.01.2013
- Detalii
- Categorie: Ședințe de analiză și sinteză
- Publicat: Marți, 15 Ianuarie 2013 16:43

PROCES -VERBAL
al şedinţei de analiză şi sinteză a Preturii sectorului Rîşcani
PREZENŢI:
Pretorul sectorului Rîşcani, dl Mihail Cîrlig
Vicepretorul sectorului Rîşcani, dl Valentin Ghincul
Secretarul Preturii sectorului Rîşcani, dl Adrian Talmaci
Şeful Secţiei administraţie publică locală, dna Irina Ciupac
Şeful Secţiei cultură, tineret şi sport, dna Tatiana Petrachi
Şeful Secţiei locativ-comunale, dl Lilian Surlaru
Şeful Secţiei social-economică, dna Ana Bujac
Şeful Secţiei protecţie civilă, dl Victor Radcenco
Şeful Direcţiei asistenţă socială sectorul Rîşcani, dl Ion Cimpoi
Şeful Direcţiei educaţie, tineret şi sport sectorul Rîşcani, dl A.Grosu
Şeful Direcţiei pentru protecţia drepturilor copilului, dna Valentina Canariov
Şeful Secţiei pentru ocuparea forţei de muncă sectorul Rîşcani, dna M.Danilova
Comisarul-adjunct al Comisariatului de poliţie sectorul Rîşcani, dl V.Zghibarţă
Reprezentanul Detaşamentului salvatori şi pompieri, dl O.Tomescu
Preşedinte al şedinţei – dl Mihail Cîrlig, pretor al sectorului Rîşcani
Secretar al şedinţei - dl Adrian Talmaci, secretarul Preturii sectorului Rîşcani
ORDINEA DE ZI:
1..Analiza şi sinteza activităţilor(acţiunilor) întreprinse de serviciile descentralizate din sectorul Rîşcani şi secţiile Preturii pe perioada 09.01.2013 – 13.01.2013
Raportori: vicepretorul sectorului Rîşcani, dl V.Ghincul, conducătorii serviciilor descentralizate, şefii secţiilor Preturii
2..Determinarea volumului de lucrări, acţiuni preconizate pentru perioada 14.01.2013 – 20.01.2013
Raportor: pretorul sectorului Rîşcani, dl Mihail Cîrlig
S-A HOTĂRÎT:
1.Se ia act de activităţile (acţiunile) întreprinse de serviciile descentralizate din sectorul
Rîşcani şi secţiile Preturii pe perioada 09.01.2013 – 20.01.2013.
1.1.Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Direcţiei educaţie, tineret şi sport sectorului Rîşcani, dl Andrei Grosu, cu privire la:
a)instalarea a 2 linii de tip bufet suedez în cantinele şcolare din Liceele teoretice „George Meniuc” şi „George Călinescu”, menţionînd că pînă-n prezent, în sectorul Rîşcani, proiectul dat a fost implementat la cantina şcolară a Liceului teoretic „Natalia Gheorghiu”.
b)achiziţionarea produselor alimentare (crupe, carne, lactate) necesare pentru asigurarea alimentaţiei copiilor din instituţiile preşcolare din subordine.
c)activitatea instituţiilor preuniversitare (gestionate de către DETS sectorul Rîşcani) în regim normal, conform planului de actvitate şi orarului stabilit.
1.2.Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Secţiei locativ-comunale, dl L.Surlaru,privind:
a)asigurarea fondului locativ, din raza sectorului, cu agent termic, cu temperatura de 75 grade tur şi 50 grade retur.
b)asigurarea cu agent termic (apă caldă) a tuturor blocurilor locative ce au contractat serviciul dat, în total 419 imobile.
c)scurgerile de apă, înregistrate la data de raport, în total 5, din ele 3 în unităţile administrativ-teritoriale din componenţa sectorului, s-au deschis fişe de lucru, se desfăşoară lucrări de către S.A. „Apă-Canal Chişinău”.
d)Secţia locativ-comunală (dl L.Surlaru) va informa locatarii, prin intermediul gestionarilor blocurilor locative, despre depunerea petiţiilor (la necesitate) privind temperatura joasă a agentului termic pînă la încheierea sezonului de încălzire 2012/2013.
1.3.Se ia act de informaţia prezentată de către comisarul-adjunct al Comisariatului de poliţie sectorul Rîşcani, dl V.Zghibarţă, despre acţiunile întreprinse de către inspectorii de sector la capitolul întocmirii proceselor-verbale pentru neefectuarea lucrărilor de deszăpezire a terenurilor aferente imobilelor, menţionînd că Comisia administrativă de pe lîngă Pretura sectorului Rîşcani a examinat în şedinţa din 10.01.2013 - 6 procese-verbale de constatare a contravenţiilor administrative respective, la data de raport, au fost întocmite încă 30 de procese-verbale.
1.4.Se ia act de informaţia prezentată de către vicepretorul sectorului Rîşcani, dl V.Ghincul, despre consultările publice desfăşurate cu agenţii economici la capitolul aprobării de noi taxe locale pe teritoriul municipiului Chişinău (proiectul deciziei Consiliului municipal Chişinău „Cu privire la stabilirea şi punerea în aplicare a taxei pentru unităţile comerciale şi/sau prestări servicii de deservire pe teritoriul municipiului Chişinău”), care au avut loc pe data de 27.12.2012, 10.01.2013 (2 şedinţe), azi, 14.01.2013, ora 14.00 (1 şedinţă).
1.5.Secţia social-economică (dna A.Bujac):
a)în contextul consultărilor publice cu privire la proiectul de decizie menţionat mai sus, va invita, pentru data de 15.01.2013, proprietarii parcărilor cu vînzări, saloanelor de automobile, la care va participa pretorul sectorului Rîşcani.
1.6.Secretarul Preturii sectorului Rîşcani, dl A.Talmaci:
a)va întocmi o notă informativă la scrisoarea Primăriei municipiului Chişinău „privind strategiile preturilor de sector”.
b)va ţine la control actualizarea listelor alectorale din sectorul Rîşcani, conform prevederilor cadrului legal şi în termenii stabiliţi.
1.7.Direcţia asistenţă socială sectorul Rîşcani (dl I.Cimpoi), Direcţia pentru protecţia drepturilor copilului sectorul Rîşcani (dna V.Canariov):
a)vor întreprinde acţiuni în vederea bunei conlucrări cu asistenţii sociali din cadrul primăriilor unităţilor administrativ-teritoriale din sectorul Rîşcani, necesară la acordarea asistenţei sociale, ajutoarelor materiale persoanelor cu disabilităţi şi protecţiei drepturilor copilului. În acest context, vor efectua deplasări de serviciu la primăriile respective în comun cu pretorul sectorului Rîşcani.
2.Se stabilesc pentru perioada 14.01.2013 – 20.01.2013 următoarele sarcini de bază (concomitent cu atribuţiile de serviciu ale serviciilor descentralizate din sector şi secţiilor Preturii):
- Respectarea legislaţiei cu privire la petiţionare
- Efectuarea de către proprietarii imobilelor, serviciile specializate a lucrărilor de deszăpezire
- Asigurarea alimentaţiei copiilor în instituţiile preşcolare şi preuniversitare conform normelor
- Organizarea consultărilor publice cu agenţii economici
- Desfăşurarea activităţilor conform programului aprobat pentru perioada 14.01.2013 – 20.01.2013 (se anexează)
Preşedinte al şedinţei Mihail Cîrlig
Secretarul şedinţei Adrian Talmaci














