feed-image  Benzi RSS

Somații / Scrisori recomandate

Maxima săptămînii

 „ Adevărul este pretutindeni, dar nu-l recunoaşte decît cel care îl caută”                             N. Iorga

21.01.2013

mun. Chişinău                                                                                                          21.01.2013

PROCES -VERBAL

al şedinţei de analiză şi sinteză a  Preturii sectorului Rîşcani

                                                                                                            

PREZENŢI:  

Pretorul sectorului Rîşcani, dl Mihail Cîrlig

Vicepretorul sectorului Rîşcani, dl Valentin Ghincul

Secretarul Preturii sectorului Rîşcani, dl Adrian Talmaci

Şeful Serviciului juridic, dl Mihail Furculiţă

Şeful Secţiei administraţie publică locală, dna Irina Ciupac

Şeful Secţiei cultură, tineret şi sport, dna Tatiana Petrachi            

Şeful Secţiei locativ-comunale, dl Lilian Surlaru

Şeful Secţiei social-economică, dna Ana Bujac

Şeful Secţiei protecţie civilă, dl Victor Radcenco

Şeful Direcţiei asistenţă socială sectorul Rîşcani, dl Ion Cimpoi

Şeful Direcţiei educaţie, tineret şi sport sectorul Rîşcani, dl A.Grosu

Şeful Asociaţiei Medicale Teritoriale sectorul Rîşcani, dna Valentina Pîslaru

Şeful Direcţiei pentru protecţia drepturilor copilului, dna Valentina Canariov

Şeful Secţiei pentru ocuparea forţei de muncă sectorul Rîşcani, dna M.Danilova

Comisarul-adjunct al Comisariatului de poliţie sectorul Rîşcani, dl V.Zghibarţă

Reprezentantul Direcţiei administrare fiscală sectorul Rîşcani, dl A.Izbiciac

Reprezentanul Detaşamentului salvatori şi pompieri, dl O.Tomescu

                       

Preşedinte al şedinţei – dl Mihail Cîrlig, pretor al sectorului Rîşcani

Secretar al şedinţei    -  dl Adrian Talmaci, secretarul Preturii sectorului Rîşcani  

 

ORDINEA DE ZI:             

1.Analiza şi sinteza activităţilor(acţiunilor) întreprinse de serviciile  descentralizate din

sectorul Rîşcani şi secţiile Preturii pe perioada 14.01.2013 – 20.01.2013.

Raportori: vicepretorul sectorului Rîşcani, dl V.Ghincul, conducătorii serviciilor

descentralizate, şefii secţiilor Preturii 

 

2.Determinarea volumului de lucrări, acţiuni preconizate pentru perioada 21.01.2013 -27.01.2013.

Raportor: pretorul sectorului Rîşcani, dl Mihail Cîrlig

 

  S-A HOTĂRÎT:         

1.Se ia act de activităţile (acţiunile) întreprinse de serviciile descentralizate din sectorul  

Rîşcani şi secţiile Preturii pe perioada 14.01.2013 – 20.01.2013.

 

1.1.Se ia act de informaţia prezentată de către vicepretorul sectorului Rîşcani, dl V.Meriacre,privind:

a)asigurarea fondului locativ, din raza sectorului, cu agent termic, cu temperatura de 70 grade tur şi 48 grade retur.

b)funcţionarea în regim normal a 491 ascensoare, deservite de către Sectorul Întreprinderii Municipale Liftservicii, 1 ascensor (blocul locativ de pe str.A.Doga,32) este în reparaţie.

c)lucrările de salubrizare, realizate de către ÎMGFL nr.17 nr.23 şi Sectorul Asociaţiei de Gospodărire a Spaţiilor Verzi, la care zilnic sînt antrenate 137 persoane, 26 unităţi de transport. Pe perioada de raport, lucrările de salubrizare au fost efectuate în alei, scuaruri  şi parcuri situate pe adresele bd.Moscova, bd.Renaşterii, str.M.Costin. În total, s-au curăţit 6600 metri pătraţi.

d)lucrările de deszăpezire: a fost presurat material antiderapant (34 m cubi), au fost curăţite  curţile la 1218 blocuri locative, cu presurarea materialului antiderapant, au fost lărgite 18 staţii de aşteptare a transportului public urban, au fost întreţinute căile de acces la 153 platouri de acumulare a deşeurilor menajere, au fost dezbătuţi ţurţurii formaţi la blocul din str.Romană,19/2.

 

1.2.Vicepretorul sectorului Rîşcani (dl V.Meriacre), Secţia locativ-comunală (dl L.Surlaru):

a)vor conlucra cu serviciile de resort la capitolele: modificarea graficului de salubrizare şi deszăpezire, de curăţire a recipientelor de acumulare a deşeurilor menajere în zilele de odihnă; salubrizarea teritoriilor adiacente terenurilor de acumulare a deşeurilor menajere; sancţiunile aplicate pentru neefectuarea lucrărilor de salubrizare şi deszăpezire.

b)vor întocmi caracteristica şefilor de întreprinderi municipale din raza sectorului Rîşcani,  menţionînd onorarea obligaţiunilor de serviciu ale acestora, situaţia în sectoarele gestionate.

 

 1.3.Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Direcţiei educaţie, tineret şi sport sectorului Rîşcani, dl A.Grosu, privind liniile de deservire de tip bufet suedez, instalate în cantinele şcolare ale liceelor teoretice „G.Meniuc”, „G.Călinescu”.

 

1.4.Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Secţiei pentru ocuparea forţei de muncă sectorul Rîşcani, dna M.Danilova, privind organizarea expoziţiei „Fabricat în Moldova”, în perioada 30.01.2013 – 02.02.2013, la care au fost desemnaţi pentru participare şi agenţi economici din sectorul Rîşcani.

 

1.5.Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Direcţiei pentru protecţia drepturilor copilului sectorul Rîşcani, dna V.Canariov, privind şedinţa Comisiei pentru protecţia drepturilor copilului, preconizată pentru desfăşurare pe data de 22.01.2013, ora 14.00, în bir.3 al Preturii sectorului Rîşcani şi organizarea pe data de 30.01.2013, ora 10.00, în incinta DPDC sectorul Rîşcani (str.S.Lazo,27/1) a şedinţei de dare de seamă privind activitatea pe anul 2012, la care sînt invitaţi toţi doritorii.

 

1.6.Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Asociaţiei Medicale Teritoriale sectorul Rîşcani, dna V.Pîslaru, privind şedinţa de dare de seamă a activităţii AMT sectorul Rîşcani pe anul 2012, stabilită pentru data de 25.01.2013, ora 14.00, în incinta AMT (str.A.Russo,11).

 

1.7.Secţia social-economică (dna A.Bujac):

a)va întocmi o notă informativă privind propunerile expuse de către agenţii economici din sectorul Rîşcani în cadrul audierilor publice privind proiectul deciziei Consiliului municipal Chişinău „Cu privire la stabilirea şi punerea în aplicare a taxei pentru unităţile comerciale şi/sau de prestări servicii de deservire pe teritoriul municipiului Chişinău”.

 

2.Se stabilesc pentru perioada  21.01.2013 – 27.01.2013 următoarele sarcini de bază (concomitent cu atribuţiile de serviciu ale serviciilor descentralizate din sector şi secţiilor Preturii): 

Respectarea legislaţiei cu privire la petiţionare                                                              

Efectuarea lucrărilor de deszăpezire de către toţi proprietarii imobilelor

Inspectarea sectorului şi întocmirea, la necesitate, a proceselor-verbale contravenţionale pe gestionarii ce nu deszăpezesc terenurile aferente  obiectivelor întreţinute  

Monitorizarea organizării alimentaţiei copiilor cantinele şcolare cu linii de deservire de tip bufet suedez

Desfăşurarea activităţilor conform programului aprobat pentru perioada

21.01.2013 – 27.01.2013 (se anexează).

   

 

        Preşedinte al  şedinţei                                                                 Mihail Cîrlig

 

      Secretarul    şedinţei                                                                 Adrian Talmaci

 

Calendar

November 2025
S M T W T F S
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30