21.01.2013
- Detalii
- Categorie: Ședințe de analiză și sinteză
- Publicat: Joi, 31 Ianuarie 2013 10:21

mun. Chişinău 21.01.2013
PROCES -VERBAL
al şedinţei de analiză şi sinteză a Preturii sectorului Rîşcani
PREZENŢI:
Pretorul sectorului Rîşcani, dl Mihail Cîrlig
Vicepretorul sectorului Rîşcani, dl Valentin Ghincul
Secretarul Preturii sectorului Rîşcani, dl Adrian Talmaci
Şeful Serviciului juridic, dl Mihail Furculiţă
Şeful Secţiei administraţie publică locală, dna Irina Ciupac
Şeful Secţiei cultură, tineret şi sport, dna Tatiana Petrachi
Şeful Secţiei locativ-comunale, dl Lilian Surlaru
Şeful Secţiei social-economică, dna Ana Bujac
Şeful Secţiei protecţie civilă, dl Victor Radcenco
Şeful Direcţiei asistenţă socială sectorul Rîşcani, dl Ion Cimpoi
Şeful Direcţiei educaţie, tineret şi sport sectorul Rîşcani, dl A.Grosu
Şeful Asociaţiei Medicale Teritoriale sectorul Rîşcani, dna Valentina Pîslaru
Şeful Direcţiei pentru protecţia drepturilor copilului, dna Valentina Canariov
Şeful Secţiei pentru ocuparea forţei de muncă sectorul Rîşcani, dna M.Danilova
Comisarul-adjunct al Comisariatului de poliţie sectorul Rîşcani, dl V.Zghibarţă
Reprezentantul Direcţiei administrare fiscală sectorul Rîşcani, dl A.Izbiciac
Reprezentanul Detaşamentului salvatori şi pompieri, dl O.Tomescu
Preşedinte al şedinţei – dl Mihail Cîrlig, pretor al sectorului Rîşcani
Secretar al şedinţei - dl Adrian Talmaci, secretarul Preturii sectorului Rîşcani
ORDINEA DE ZI:
1.Analiza şi sinteza activităţilor(acţiunilor) întreprinse de serviciile descentralizate din
sectorul Rîşcani şi secţiile Preturii pe perioada 14.01.2013 – 20.01.2013.
Raportori: vicepretorul sectorului Rîşcani, dl V.Ghincul, conducătorii serviciilor
descentralizate, şefii secţiilor Preturii
2.Determinarea volumului de lucrări, acţiuni preconizate pentru perioada 21.01.2013 -27.01.2013.
Raportor: pretorul sectorului Rîşcani, dl Mihail Cîrlig
S-A HOTĂRÎT:
1.Se ia act de activităţile (acţiunile) întreprinse de serviciile descentralizate din sectorul
Rîşcani şi secţiile Preturii pe perioada 14.01.2013 – 20.01.2013.
1.1.Se ia act de informaţia prezentată de către vicepretorul sectorului Rîşcani, dl V.Meriacre,privind:
a)asigurarea fondului locativ, din raza sectorului, cu agent termic, cu temperatura de 70 grade tur şi 48 grade retur.
b)funcţionarea în regim normal a 491 ascensoare, deservite de către Sectorul Întreprinderii Municipale Liftservicii, 1 ascensor (blocul locativ de pe str.A.Doga,32) este în reparaţie.
c)lucrările de salubrizare, realizate de către ÎMGFL nr.17 nr.23 şi Sectorul Asociaţiei de Gospodărire a Spaţiilor Verzi, la care zilnic sînt antrenate 137 persoane, 26 unităţi de transport. Pe perioada de raport, lucrările de salubrizare au fost efectuate în alei, scuaruri şi parcuri situate pe adresele bd.Moscova, bd.Renaşterii, str.M.Costin. În total, s-au curăţit 6600 metri pătraţi.
d)lucrările de deszăpezire: a fost presurat material antiderapant (34 m cubi), au fost curăţite curţile la 1218 blocuri locative, cu presurarea materialului antiderapant, au fost lărgite 18 staţii de aşteptare a transportului public urban, au fost întreţinute căile de acces la 153 platouri de acumulare a deşeurilor menajere, au fost dezbătuţi ţurţurii formaţi la blocul din str.Romană,19/2.
1.2.Vicepretorul sectorului Rîşcani (dl V.Meriacre), Secţia locativ-comunală (dl L.Surlaru):
a)vor conlucra cu serviciile de resort la capitolele: modificarea graficului de salubrizare şi deszăpezire, de curăţire a recipientelor de acumulare a deşeurilor menajere în zilele de odihnă; salubrizarea teritoriilor adiacente terenurilor de acumulare a deşeurilor menajere; sancţiunile aplicate pentru neefectuarea lucrărilor de salubrizare şi deszăpezire.
b)vor întocmi caracteristica şefilor de întreprinderi municipale din raza sectorului Rîşcani, menţionînd onorarea obligaţiunilor de serviciu ale acestora, situaţia în sectoarele gestionate.
1.3.Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Direcţiei educaţie, tineret şi sport sectorului Rîşcani, dl A.Grosu, privind liniile de deservire de tip bufet suedez, instalate în cantinele şcolare ale liceelor teoretice „G.Meniuc”, „G.Călinescu”.
1.4.Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Secţiei pentru ocuparea forţei de muncă sectorul Rîşcani, dna M.Danilova, privind organizarea expoziţiei „Fabricat în Moldova”, în perioada 30.01.2013 – 02.02.2013, la care au fost desemnaţi pentru participare şi agenţi economici din sectorul Rîşcani.
1.5.Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Direcţiei pentru protecţia drepturilor copilului sectorul Rîşcani, dna V.Canariov, privind şedinţa Comisiei pentru protecţia drepturilor copilului, preconizată pentru desfăşurare pe data de 22.01.2013, ora 14.00, în bir.3 al Preturii sectorului Rîşcani şi organizarea pe data de 30.01.2013, ora 10.00, în incinta DPDC sectorul Rîşcani (str.S.Lazo,27/1) a şedinţei de dare de seamă privind activitatea pe anul 2012, la care sînt invitaţi toţi doritorii.
1.6.Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Asociaţiei Medicale Teritoriale sectorul Rîşcani, dna V.Pîslaru, privind şedinţa de dare de seamă a activităţii AMT sectorul Rîşcani pe anul 2012, stabilită pentru data de 25.01.2013, ora 14.00, în incinta AMT (str.A.Russo,11).
1.7.Secţia social-economică (dna A.Bujac):
a)va întocmi o notă informativă privind propunerile expuse de către agenţii economici din sectorul Rîşcani în cadrul audierilor publice privind proiectul deciziei Consiliului municipal Chişinău „Cu privire la stabilirea şi punerea în aplicare a taxei pentru unităţile comerciale şi/sau de prestări servicii de deservire pe teritoriul municipiului Chişinău”.
2.Se stabilesc pentru perioada 21.01.2013 – 27.01.2013 următoarele sarcini de bază (concomitent cu atribuţiile de serviciu ale serviciilor descentralizate din sector şi secţiilor Preturii):
Respectarea legislaţiei cu privire la petiţionare
Efectuarea lucrărilor de deszăpezire de către toţi proprietarii imobilelor
Inspectarea sectorului şi întocmirea, la necesitate, a proceselor-verbale contravenţionale pe gestionarii ce nu deszăpezesc terenurile aferente obiectivelor întreţinute
Monitorizarea organizării alimentaţiei copiilor cantinele şcolare cu linii de deservire de tip bufet suedez
Desfăşurarea activităţilor conform programului aprobat pentru perioada
21.01.2013 – 27.01.2013 (se anexează).
Preşedinte al şedinţei Mihail Cîrlig
Secretarul şedinţei Adrian Talmaci














