03.12.2012
- Подробности
- Категория: Ședințe de analiză și sinteză
- Опубликовано 06.12.2012 09:33

mun. Chişinău 03.12.2012
PROCES -VERBAL
al şedinţei de analiză şi sinteză a Preturii sectorului Rîşcani
PREZENŢI:
Vicepretorul sectorului Rîşcani, dl Valentin Ghincul
Vicepretorul sectorului Rîşcani, dl Vasile Meriacre
Secretarul Preturii sectorului Rîşcani, dl Adrian Talmaci
Şeful Secţiei administraţie publică locală, dna Irina Ciupac
Şeful Secţiei arhitectură şi construcţii, dl Alexandru Burlacu
Şeful Secţiei locativ-comunale, dl Lilian Surlaru
Şeful Secţiei social-economică, dna Ana Bujac
Şeful Secţiei protecţie civilă, dl Victor Radcenco
Şeful Direcţiei educaţie, tineret şi sport sectorul Rîşcani, dl A.Grosu
Şeful Direcţiei pentru protecţia drepturilor copilului, dna Valentina Canariov
Şeful Direcţiei asistenţă socială sectorul Rîşcani, dl Ion Cimpoi
Şeful Asociaţiei Medicale Teritoriale Rîşcani, dna Valentina Pîslaru
Şeful Secţiei pentru ocuparea forţei de muncă sectorul Rîşcani, dna M.Danilova
Reprezentantul Comisariatului de poliţie sectorul Rîşcani, dl Marin Garaz
Preşedinte al şedinţei – dl Vasile Meriacre, vicepretor al sectorului Rîşcani
Secretar al şedinţei - dl Adrian Talmaci, secretarul Preturii sectorului Rîşcani
ORDINEA DE ZI:
1. Analiza şi sinteza activităţilor(acţiunilor) întreprinse de serviciile descentralizate din
sectorul Rîşcani şi secţiile Preturii pe perioada 26.11.2012 – 02.12.2012
Raportori: vicepretorii sectorului Rîşcani: dl V.Meriacre, dl V.Ghincul, conducătorii
serviciilor descentralizate, şefii secţiilor Preturii
2. Determinarea volumului de lucrări, acţiuni preconizate pentru perioada 03.12.2012 –
09.12.2012
Raportor: vicepretorul sectorului Rîşcani, dl Vasile Meriacre
S-A HOTĂRÎT:
1.Se ia act de activităţile (acţiunile) întreprinse de serviciile descentralizate din sectorul
Rîşcani şi secţiile Preturii pe perioada 26.11.2012 – 02.12.2012.
1.1.Se ia act de informaţia prezentată de către vicepretorul sectorului Rîşcani, dl Vasile Meriacre, privind:
a)lucrările de salubrizare, efectuate în raza sectorului, cu referire la perioada 26.11.-30.11.2012 – evacuarea frunzişului (140 rute), amenajarea terenurilor de acumulare a deşeurilor menajere (54 unităţi), greblatul gazoanelor (24,54 ha), salubrizarea parcurilor (18,3 ha), lichidarea gunoiştilor neautorizate (pe 47 adrese), micro-gunoiştilor (pe 274 adrese).
b)conectarea blocurilor locative la agentul termic, menţionînd că, la data de raport, nu sînt conectate la sistema centralizată de căldură 2 blocuri locative, situate pe adresele: str-la Studenţilor,17/2 (CCL nr.20, suma datoriilor pentru agentul termic consumat constituie 217 mii lei, iar procentul de achitare a acestora fiind de 40 %,) şi str.T.Vladimirescu,22 (CCL nr.322, unde 12 ap. au încălzire autonomă, 6 apartamente sînt conectate la sistema centrală, din ele 2 ap. nu au datorii la plata agentului termic, iar 4 ap. au acumulat datorii în sumă totală de 30 mii lei).
c)ravagiile ploii din dimineaţa zilei – au fost doborîţi 2 arbori pe adresele: str.Albişoara,16/2, str.Florilor,28/3, unde Asociaţia de Gospodărire a Spaţiilor Verzii întreprinde măsurile necesare.
1.2.Secţia locativ-comunală (dl L.Surlaru):
a)avînd în vedere intrarea în anotimpul de iarnă şi experienţa din anii precedenţi, va efectua un antrenament cu serviciile ce vor fi implicate în lucrările de deszăpezire din raza sectorului Rîşcani.
1.3.Se ia act de informaţia prezentată de către vicepretorul sectorului Rîşcani, dl Valentin Ghincul, privind:
a)programul cultural-artistic preconizat spre desfăşurare pe data de 19.12.2012, în sala pentru festivităţi a Preturii sectorului Rîşcani, pentru 150 elevi ai instituţiilor de învăţămînt din sector, precum şi activităţile organizatorice puse în sarcina Secţiei cultură, tineret şi sport (întocmirea programului cultural-artistic, decorul sălii), Secţiei social-economică (achiziţionarea produselor de cofetărie), Secţiei administraţie publică locală (lansarea invitaţiei către instituţiile de învăţămînt din sector din subordinea DGETS), Direcţiei educaţie, tineret şi sport (asigurarea prezenţei elevilor din instituţiile preuniversitare din subordine)
b)activităţile desfăşurate, în raza sectorului, de Ziua Internaţională a Persoanelor cu Dizabilităţi, menţionate pe site-ul Preturii (www.rascani.md).
1.4.Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Direcţiei asistenţă socială sectorul Rîşcani, dl I.Cimpoi, despre acordarea ajutoarelor materiale de Ziua Internaţională a Persoanelor cu Dizabilităţi din Fondul Municipal de Susţinere Socială a Populaţiei, menţionînd că din numărul total de invalizi de gradul I din sector (1382 persoane), vor primi ajutoare materiale a cîte 350 lei 1000 persoane (cei care nu au beneficiat de ajutoare materiale în ultimele 11 luni).
1.5.Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Direcţiei educaţie, tineret şi sport,
dl A.Grosu, privind activitatea în regim normal a instituţiilor de învăţămînt din subordine,
menţionînd dauna pricinuită, de pe urma ploii din dimineaţa zilei de 03.12.2012, Liceului
Teoretic „George Călinescu” (deteriorarea acoperişului, la moment se întreprind măsurile ce
se impun, deşi acoperişul instituţiei date necesită reparaţie capitală, cheltuieli ce vor fi
incluse în bugetul pe anul 2013).
1.6.Secţia pentru ocuparea forţei de muncă sectorul Rîşcani (dna M.Danilova):
a)va informa solicitaţii de certificate pentru confirmarea faptului că nu sînt încadraţi în
cîmpul de muncă, că actele pentru stabilirea compensaţiei pentru sezonul de încălzire 2012-
2013 se pot depune pînă la sfîrşitul sezonului de încălzire curent.
2.Se stabilesc pentru perioada 03.12.2012 – 09.12.2012 următoarele sarcini de bază
(concomitent cu atribuţiile de serviciu ale serviciilor descentralizate din sector şi secţiilor
Preturii):
*Respectarea legislaţiei cu privire la petiţionare
*Combaterea construcţiilor neautorizare
*Informarea populaţiei despre necesitatea reinnoirii actelor la stabilirea compensaţiei pentru
sezonul de încălzire 2012-2013
*Combaterea comerţului neautorizat
*Conlucrarea cu agenţii economici la capitolul amenajării sectorului în spiritul sărbătorilor de
Crăciun şi Anul Nou.
*Desfăşurarea activităţilor conform programului aprobat pentru perioada 03.12.2012-09.12.2012 (se anexează).
Preşedinte al şedinţei Vasile Meriacre
Secretarul şedinţei Adrian Talmaci














